Egyedi számla készítését követően, vagy ha a számla közvetlenül a pénzügyi rendszerből került kiállításra, szükség van a szállítólevél és a számla összevezetésére, hogy a szállítólevél számlázási állapota "Számlázott" legyen.
Egy szállítólevélhez akár több számla is kivezethető, a számlák nettó végösszegének nem kell feltétlenül megegyezni a szállítólevél nettó összegével. Ugyanakkor a program minden számlánál figyelmeztet, megjelenítve a szállítólevél és a számla nettó összegeit.
Amennyiben a szállítólevél és a számla nettó összegei egyeznek, egy megerősítő üzenet jelenik meg, mely ugyancsak jelzi a szállítólevél és a kijelölt számla nettó végösszegét. Mind a figyelmeztetésre, mind a megerősítésre adott Igen válasz esetén a szállítólevél a kiválasztott számlával összevezetésre kerül.
Számlázottság állapotának kényszerítése
FONTOS: az összekapcsolást követően automatikusan megtörténik a számlázottság frissítése. Abban az esetben azonban, ha filléres eltérés van a szállítólevél és az összevezetett számla nettó összegei között, lehetőség van a szállítólevél számla állapotát "kényszerítetten" számlázottra állítani.
|