Rendelési karton
A rendelések folyamata lehet egyszerű (csak egy megrendelési dokumentumból áll) és lehet komplex. Ez utóbbi esetében egy rendelési folyamat során keletkezhetnek ajánlatkérések, árajánlatok, megrendelések és visszaigazolások is. A VIPBox rendszer lehetőséget ad az összes kapcsolódó bizonylat előállítására és tárolására, visszakeresésére. Ehhez bevezetésre került a Karton fogalma, mely összefogja az egy folyamat során keletkezett dokumentumokat. A rendelési karton ennél fogva csak a legfontosabb, minden bizonylatra egységes adatokat tartalmazza, melyek az alábbi képernyőn láthatók.
Vannak adatok (például: szállítási mód, szállítási határidő), melyek a kartonra csak kivezetésre kerülnek a folyamat során keletkezett bizonylatok adatai alapján. Ezek módosítására nincs lehetőség.
Rendelési indítása
Új karton létrehozásával egy bizonylatot is létre kell hozni. A VIP menüben az Új rendelési karton funkciót kiválasztva ki kell jelölni a kívánt bizonylatot is. Ezt követően a karton alapadatainak megadása következik, majd a bizonylat összeállításával folytatódik a művelet.
Karton áttekintő
A Karton lapon találhatók a rendelési kartonhoz kapcsolódó funkciók. A Rendelési karton gombra kattintva nyílik meg a karton áttekintő képernyő.
Karton betekintő
A Karton lapon érhető el a karton részleteit megmutató funkció.
A Karton részleteinek megtekintése gombra kattintva a rendelési kartonokat megjelenítő táblázat alatt megjelennek a kartonon lévő bizonylatok. Ez a funkció azt segíti, hogy a karton bizonylatai a lehető legkönnyebben elérhetők legyenek. A táblázat kívánt tételét kijelölve a gyorsmenüből indíthatók a leggyakoribb funkciók.
|